Koncertaģentūra FBI informē: Ar grandioziem panākumiem svētdien, 13.maijā, noslēdzās mūzikla Mamma Mia! pasaules turnejas viesizrādes Latvijā. Astoņas izrādes „Arēnā Rīga” kopumā noskatījās 24 500 skatītāju.

Koncertaģentūras FBI direktore Inga Kadeka atzīst: „Mums ir liels gandarījums, ka Latvijas publika novērtēja iespēju vērot pasaulē populāro Vestendas mūziklu un aktīvi apmeklēja tā viesizrādes Rīgā. Arī Latvijas publikai mūzikls sagādāja neaizmirstamus mirkļus – to spilgti raksturoja situācijas, kuras novērojām izrāžu beigās, kad skatītāji kājās stāvot aplaudēja un dziedāja līdzi grupas ABBA slavenajiem hītiem „Mamma Mia!”, „Dancing Qeen” un „Waterloo”.”

Pēc noslēguma izrādes mūzikla Mamma Mia! pasaules turnejas trupa tālāk dosies uz Helsinkiem, kur „Hartwall” arēnā no 16.maija līdz 3.jūnijam notiks 24 mūzikla viesizrādes.

Tikmēr Maskavā mūzikls Mamma Mia! svinēja savu 200 izrādi. Kopš 2006.gada 16.oktobra, kad MDM („Московский Дворeц Молодежи”) teātrī notika mūzikla pirmizrāde, to kopumā noskatījušies 250 000 cilvēku. Jāatzīmē, ka Krievijā mūzikls notiek krievu valodā un tā ir pirmā reize vēsturē, kad ABBA dziesmas iestudētas krieviski.

Paralēli mūzikls Mamma Mia! tiek uzvests vēl 10 dažādās pasaules vietās un to kopā noskatījušies vairāk kā 30 miljoni cilvēku.

Mūzikla ģenerālsponsors: Latvijas Mobilais Telefons
Mūzikla sponsors: SEB Unibanka
Mūziklu atbalstīja: Clear Channel, Privātā Dzīve, Ieva, Santa, Klubs, Tvnet, ŽZL, Vesti Segodna, Latvijas Avīze, Radio Skonto, LNT, Bizness & Baltija